Ujędrnianie z ESOTIQ FORMULA Body Smoothing


59zł za balsam ujędrniający do ciała to nie mało. Na szczęście Balsam ujędrniający ESOTIQ FORMULA był wygraną w konkursie przeprowadzonym przez portal Prekursorki. Ponieważ zobowiązałam się przeprowadzić 4-tygodniowe testowanie, używałam go dzień w dzień, rano i wieczorem i uważnie śledziłam efekty.







Według producenta, stosowanie balsamu na skórę z otwartymi po kąpieli porami, zwiększa jego działanie. Mogę się z tym zgodzić. Zresztą chyba nikt nie nakłada balsamu na brudne ciało :).

Zdjęcia produktu nie mam, ponieważ już kilka miesięcy temu wyrzuciłam jego puste, wyskrobane do dna i rozcięte opakowanie. Tutaj możecie obejrzeć zdjęcie i opis balsamu.

Pierwsze wrażenia: Tubka zawierała 225ml kosmetyku. Balsam wydawał się być gęsty, jednak po nałożeniu na skórę rozprowadzał się łatwo i wchłaniał szybko, pozostawiając uczucie intensywnego nawilżenia. Zapach jak dla mnie odrobinę zbyt perfumowany. Minusem, który zresztą był nim do końca, okazała się zakrętka. Zdecydowanie wolę balsamy z zamknięciem "góra-dół" (chyba wiecie o co chodzi), niż z zakrętką.

Po 1 tygodniu stosowania zauważyłam poprawę napięcia skóry. Nawilżenie utrzymywało się zbyt krótko. Nadal przeszkadzał mi luksusowy (czyt. perfumowany) zapach kosmetyku.

Po 2 tygodniach byłam zadowolona z efektu ujędrniającego.

Po 3 tygodniach stwierdziłam intensywne nawilżenie i ujędrnienie. Przyzwyczaiłam się do zapachu balsamu.

Po 4 tygodniach stosowania balsamu na dekolt, piersi, brzuch, pośladki i uda, nadal miałam go mniej więcej 1/3 opakowania. Byłam zadowolona z jego działania. Bardzo podobała mi się konsystencja kosmetyku i brak uczucia lepkości skóry po aplikacji.

Balsam ujędrniający ESOTIQ FORMULA wystarczył mi na 2 miesiące intensywnego użytkowania. Jest to jeden z balsamów, do których mam ochotę wrócić i wspominając jego konsystencję oraz działanie, nawet te 59zł nie wydaje mi się już dużo.







Komentarze

Popularne posty