Test kosmetyków DERMEDIC Hydrain3 Hialuro

Wiosną tego roku otrzymałam bardzo miłą przesyłkę od DERMEDIC. W paczce znajdował się Koncentrat balsamu nawadniający skórę, Krem pod oczy oraz Płyn micelarny z linii HYDRAIN3 HIALURO. Oczywiście wszystkie kosmetyki zostały już przeze mnie zużyte, co zresztą dobrze o nich świadczy.





Zapach kosmetyków określiłabym go jako świeży, jakby ogórkowy. Poniżej możecie przeczytać opis ze strony producenta oraz moje własne odczucia.


KONCENTRAT BALSAMU NAWADNIAJĄCY SKÓRĘ



Składniki aktywne:  Woda termalna, Hydroavena HpO, Kwas Hialuronowy, Mocznik-UREA,Gliceryna, Masło Shea

  • Wygładzenie przesuszonej skóry
  • Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
  • Skoncentrowana siła nawadniania skóry
  • Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
  • Do codziennego stosowania.
  • Ratunek dla skóry odwodnionej
  • Skoncentrowana ilość składników aktywnych
  • Nie tłuści odzieży
  •  
Rezultat (obiecany przez producenta): Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry.

Moje obserwacje: Produkt spełnia obietnice. Używałam go do nawilżania całego ciała, łącznie ze stopami i dłońmi. Konsystencja jest cięższa niż np. lotionu z serii Emolient. Balsam daje uczucie przyjemnego, długotrwałego nawilżenia. Szczególnie spodobało mi się to, że pozwalał na nawilżanie stóp i dłoni... w łóżku. Nie lubię wędrować z naakremowanymi stopami od zlewu do pokoju, a tutaj nie ma takiej konieczności.



KREM POD OCZY





Składniki aktywne:  Woda termalna, Kwas Hialuronowy 5%, Dermochlorella, Witamina E, Olej migdałowy, Alantoina

  • Skutecznie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu
  • Zapobiega procesowi starzenia skóry wokół oczu
  • Przeciwdziała tworzeniu się opuchlizny wokół oczu
  • Do stosowania również pod makijaż
  • Wzmacnia fibroplasty odpowiadające za produkcję włókien kolagenowych i elastynowych
  •  
Rezultat (obiecany przez producenta): Redukuje opuchliznę wokół oczu. Do stosowania również pod makijaż.

Dla mnie krem ma ogromny plus za delikatność (mało, który krem pod oczy mi służy i nie powoduje łzawienia). Kolejny pozytyw to wyraźne uczucie nawilżenia i ukojenia po demakijażu. Jeśli chodzi o działanie przeciwdziałające powstawaniu opuchlizny oraz działanie przeciwzmarszczkowe, trudno jest mi się wypowiedzieć. Nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć. Krem jest bardzo wydajny. Nadaje się pod makijaż.




PŁYN MICELARNY H2O






Składniki aktywne:  Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna

  • Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów do demakijażu
  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Nie podrażnia oczu – hypoalergiczny
  • Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
  • Nie zatyka porów
  • Nie pozostawia filmu na skórze
  •  
Rezultat wg. producenta: Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości.

Moje spostrzeżenia: Płyn rzeczywiście jest bardzo delikatny, nawet do demakijażu wrażliwych oczu. Trzeba przyznać, że nie pozostawia skóry suchej i ściągniętej, a nawilżoną i przyjemnie odświeżoną.
Jeśli chodzi o skuteczność w zmywaniu makijażu, wszystko poza tuszem do rzęs zmywa się błyskawicznie. Z oczyszczaniem rzęs trzeba się troszkę natrudzić, ale nie spotkałam jeszcze płynu micelarnego, który by mnie w tym temacie zadowolił w 100%. Podsumowując, do demakijażu twarzy polecam. Jesli chodzi o zmywanie tuszu do rzęs, nie sprawdził się w pełni.


Jestem zachwycona serią HYDRAIN3 HIALURO. Planuję wypróbować też inne kosmetyki z tej serii.

Komentarze

Popularne posty