CC Cream Bell - moja recenzja





Po kremach typu BB przyszła pora na kremy CC, które powinny posiadać bardziej naturalny skład i dawać większe krycie niż kremy BB. 

Gdy otrzymałam od Bell Kompleksowy fluid upiekszający CC Cream i zobaczyłam napis: "Sunny" nie przeczuwałam nic dobrego i niestety miałam rację - kosmetyk okazał się być za ciemny o jakieś 3(?) tony. Na poniższym zdjęciu jest w formie nierozsmarowanej, jednak po rozsmarowaniu jego odcień oceniam na złocisty. Ponieważ moja ciekawość była duża, przetestowałam go w zaciszu domowym ;)




CC Cream występuje w takich odcieniach:







Bell CC Cream zawiera substancje aktywne pochodzenia roślinnego i morskiego:

  • żeń-szeń
  • kasztanowiec
  • lipę
  • morski glikogen

Ma on za zadanie nie tylko dobrze kryć, ale też odżywiać skórę.



Moja opinia:

CC Cream kryje naprawdę nieźle, jak na produkt tego typu. Myślę, że krycie jest porównywalne do krycia lżejszych podkładów. Oceniam je 4/5. Co do utrzymywania się na skórze jest ono średnie. Po przypudrowaniu utrzymuje się ok. 6 godzin.

Bardziej zadowolił mnie Trwały fluid rozświetlająco - korygujący Illumi Corrector, ale o tym innym razem :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty