Recenzja Bell Illumi Corrector - trwałego fluidu rozświetlająco-korygującego






Podkład znajduje się w dość miękkiej tubce, przypominającej mi tubkę kremu pod oczy (tylko w większej wersji).




Do wyboru mamy 4 odcienie. Ja otrzymałam podkład w odcieniu 02 BEIGE.


Poniżej widać porcję kosmetyku na czystej dłoni:





Dłoń z fluidem Illumi Corrector:





Widziecie różnicę? Widać zmianę odcienia skóry z różowego na beżowy, bardzo dobre krycie zaczerwienień, dość dobre krycie prześwitujących naczyń i piękne rozświetlenie.

Ten fluidd zaskoczył mnie ogromnie, ponieważ po doświadczeniach z L'Oreal Lumi Magique byłam bardzo rozczarowana. Porównując Bell Illumi Corrector z L'Oreal Lumi Magique, pierwszy z nich oceniam na 5-, a drugi na 3+.

Po pierwsze Illumi kryje lepiej niż Lumi.
Po drugie Illumi nie nasila przetłuszczania się skóry.
Illumi jest dwukrotnie bardziej trwały niż Lumi, chociaż i tak nie wytrzymuje od rana do wieczora (i za to te 5-).
Czwarta zaleta to cena: fluid kosztuje ok. 15 zł.

Illumi Corrector to dość płynny fluid kryjąco-rozświetlający w przystępnej cenie. Nakładając go, można zatuszować niedoskonałości i sprawić wrażenie, że jest się bardzo wypoczętym. Ma u mnie plus również za łagodny zapach.



Komentarze

Popularne posty