Test serum do rzęs Mount Up Lash - pełna recenzja


Mount Up Lash to odżywka  do rzęs w postaci serum, którą wprowadzono na nasz rynek we wrześniu 2013 roku. Marka Mount Up Lash należy do grupy produktów Maxlash Professional London, czyli firmy zajmującej się prowadzenieniem szkoleń z przedłużania oraz zagęszczania rzęs. Przy tworzeniu Mount Up Lash brano pod uwagę składniki najwyższej jakości.




Jakie efekty powinno przynieść stosowanie serum? 
Producent obiecuje wzmocnienie i wzrost rzęs, które powinno być widoczne już po 15 dniach. Po 30 dniach długość rzęs badanych Pań zwiększyła się od 17% do 40%, a ich objętość o 19%, a nawet 40%. 


Tak wygląda opakowanie Mount Up Lash oraz samo serum:





Aplikator to cienki, dość miękki pędzelek, przypominający eyeliner. Konsystencja serum jest żelowa, a nie wodnista, dzięki czemu kosmetyk nie spływa do oczu i nie podrażnia ich (a mam naprawdę wrażliwe, wręcz alergiczne oczy).





Cena serum to 249 zł, czyli jest zbliżona do cen tego typu odżywek, jednak duży plus tutaj to jego objętość, która wynosi aż 10 ml. Starcza to na 12 miesięcy kuracji.

Pierwsze wrażenia. Jak na pierwsze zastosowanie najbardziej rzuciła mi się w oczy łatwość aplikacji, ponieważ odżywkę nakładamy jakbyśmy malowały kreskę linerem, tuż przy linii rzęs. Brak podrażnienia to to co najbardziej mnie urzekło. Dla porównania napiszę, że nie mogłam stosować Regenerującego kremu do rzęs marki L'Biotica, a wiele produktów do demakijażu i maskar mnie podrażnia lub uczula. 

Czego oczekuję po Mount Up Lash? Przede wszystkim wzmocnienia, zagęszczenia rzęs. Dobrze również gdyby stały się dłuższe, a marzeniem jest efekt podkręcenia (a wiem i widziałam na własne oczy, że tego typu odżywki potrafią tak zadziałać).

Jakie są moje rzęsy? Na pewno są długie, jednak ich wadą jest to, że są cienkie, proste i rzadkie. Najchętniej używam maskar pogrubiających. Szczególnie lubię silikonowe szczoteczki.

Po ok. 8 dniach stosowania serum zauważyłam, że moje cienkie, proste rzęsy stały się bardziej elastyczne podczas malowania. Jest mi łatwiej je unieść. Koleżanka z pracy zauważyła, że pomalowane tym samym tuszem są bardziej uniesione niż zwykle. Po 15 dniach widziałam podobny efekt. Po 30 dniach stwierdzam, że rzęsy przestały wypadać i chyba są odrobinę dłuższe, zresztą oceńcie same.


Przed kuracją:







Po 15 dniach stosowania:







Po 30 dniach stosowania:







 Po 60 dniach stosowania:



















Widziecie efekty?

Więcej o Mount Up Lash możecie przeczytać na ich stronie internetowej: www.mountuplash.pl. Marka ma także swój profil na Facebooku.


Komentarze

Popularne posty