Eveline Cosmetics MAGNETIC LOOK


MAGNETIC LOOK  to maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. Dlaczego zdecydowałam się na zakup tuszu za jedyne 14,99 zł? Bardzo zachęciły mnie opinie o nim w internecie. Kilka lat temu skusiłam się na zakup innej maskary tej marki i byłam wtedy bardzo zawiedziona. 
Również silikonowa szczoteczka FLEXY BRUSHTM zachęciła mnie do zakupu. Lubię silikonowe szczoteczki za to, że są dość delikatne dla wrażliwych brzegów powiek i ładnie rozdzielają rzęsy. Nabierają odpowiednią ilość tuszu, dzięki czemu trudno jest nim skleić rzęsy. Tak też jest w przypadku tej maskary. Szczoteczka posiada silikonowe mikrowłoski, które mają zapewnić pogrubienie rzęs nawet do 200%. Zaraz zobaczycie czy tak jest.

Na plus przemawia także odżywcza formuła tuszu, bogata w pigmenty mineralnenaturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F), dzięki czemu rzęsy powinny ulec wzmocnieniu. Ja niestety nie mam na ten temat zdania, ponieważ już drugi miesiąc stosuję serum do rzęs  Mount Up Lash (recenzja na blogu).








Jak spisał się MAGNETIC LOOK na moich długich, choć prostych i cienkich rzęsach?

  • Przede wszystkim uniósł je bez efektu sklejenia. Chociaż pogrubił rzęsy na całej długości, to końcówki nadal wyglądały dość lekko.
  • Wydłużył i mocno zagęścił. Tak jakby było ich dużo więcej.
  • Kolejne ważna sprawa to brak podrażnienia oczu.
  • Równie ważne jest to, że nie obsypuje się nawet po całym dniu.



Rzęsy bez tuszu:



Pierwsza warstwa tuszu MAGNETIC LOOK:



Druga warstwa tuszu:




Widok z boku:




Znacie ten tusz? Lubicie silikonowe szczoteczki?
Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tego tuszu, piszcie.

Komentarze

  1. Jeszcze nie uzywalam silikonowej szczoteczki wiec najwyzsza pora wyprobowac. Opinia na temat tuszu zdjecia i cena bardzo zachecaja do zakupu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty