Kawior, aksamit i hologramowy manicure, czyli ekstrawagancja z Allepaznokcie.pl



Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Allepaznokcie. Znalazły się w niej m.in. lakiery hybrydowe, zestaw do kawiorowego manicure, "plusz" i dwa lakiery. 





Największe wrażenie wywarły na mnie lakiery hybrydowe, o których możecie przeczytać TUTAJ, ale kawior i lakier holograficzny też są niczego sobie.




Po co komu kawior i aksamit? Nie wiem, pewnie po to, by poszaleć i ponosić coś nowego :) Ja byłam bardzo ciekawa tych produktów.






Słoiczek takiego kawioru kosztuje 9,90 zł. Jak go nałożyć? Najpierw nakładamy dwie warstwy lakieru. Gdy druga warstwa jest jeszcze mokra, nakładamy kawior. Nastepnie trzeba go mocno docisnąć do płytki, np. palcem. Po kilkunastu minutach można nałożyć utwardzacz. Ja użyłam nabłyszczacza Mokre Szkło. Gdy nabłyszczacz wysechł, kawior stopił się z płytką. Dla osoby noszącej go, był dość wygodny i nie sprawiał żadnego problemu. Kawior widać na paznokciach palców serdecznych.

Jeśli chodzi o aksamit, można go kupić w zestawie z lakierem lub jako oddzielna ozdoba do paznokci. Ja otrzymałam do niego całkiem inny lakier, niż Allepaznokcie.pl proponuje w zestawie. Otrzymałam lakier ONE COLOUR PRO 138 (matowa czerwień).
Co do samego aksamitu, jest on dość zabawny :) Wszystkie osoby, które go oglądały, były zaintrygowane. Zdecydowanie nie nadaje się on do codziennego noszenia i nie można na niego nakładać żadnego utwardzacza, bo powstanie efekt "zmokłego psa". Podsumowując, dobry na jednorazowe wyjścia. 











Innym ciekawym kosmetykiem okazał się być lakier holograficzny. Lakier ten występuje w 5 odcieniach. Ja wybrałam odcień 03 - opalizujący na niebiesko. Lakier jest świeży, płynny i można go nakładać zarówno samodzielnie, jak i na położony wcześniej lakier w innym kolorze, np. ładnie wyglądał na jasnoróżowym.

Na zdjęciach poniżej widać lakier położony w 2 warstwach:







Komentarze

Popularne posty