Dermedic baby EMOLIENT LINUM Nawilżająco-kojący krem uzupełniający lipidy skóry od 1 dnia życia




Ostatnio pojawia się tutaj sporo recenzji kosmetyków dla dzieci. Dzisiaj pora na "krem z myszką", czyli przeznaczony dla dzieci od 1. dnia życia Nawilżająco-kojący krem uzupełniający lipidy skóry marki Dermedic.

Jest to lekki, hypoalergiczny  krem o delikatnym, "dziecięcym"zapachu, przeznaczony do pielęgnacji twarzy i ciała. Jego skład ma działać długotrwale nawilżająco, kojąco, a nawet przeciwświądowo i przeciwzapalnie. Producent zaleca go do skóry suchej i atopowej.


Składniki aktywne kremu to: 
Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9,
Olej migdałowy, Olej z oliwek, Alantoina, D-Panthenol, Witamina E, Gliceryna i Ekstrakt z rumianku.

Zawarte w oleju lnianym kwasy tłuszczowe mają dostarczać skórze lipidów, czyli odbudowywać warstwę lipidową i tworzyć barierę ochronną przed alergenami i czynnikami działającymi wysuszająco, drażniąco.
Pozostałe składniki wykazują działanie kojące i nawilżająco.





Moje wrażenia:

Używałam go razem z córką. Zarówno do twarzy, jak i do ciała. Do twarzy stosowałam go na noc, gdyż jest lekko natłuszczający. Przy aplikacji na ciało zauważyłam mały kłopot z wchłanianiem, ale być może wynikało to z tego, że jestem przyzwyczajona nabierać duże porcje kosmetyków nawilżających. Córka nie narzekała na ten krem, co zdarza się przy niektórych dermokosmetykach, po których w ciągu minuty musiałam zmywać jej skórę, z powodu uczucia "szczypania".

Myślę, że Dermedic baby EMOLIENT LINUM Nawilżająco-kojący krem uzupełniający lipidy skóry od 1 dnia życia jest to taki "codzienny" krem, dla suchej, wrażliwej skóry bez silnego AZS. Pewnie byłby idealny dla niemowlaka i noworodka, ale i dla 3-latka jako krem pielęgnacyjny.

W zależności od apteki spotkałam się z przedziałem cenowym od 17 do 23 zł.

Zapach kremu delikatny, dość mało wyczuwalny, taki "niemowlęcy".

Konsystencja kremu jest dość rzadka, co widać na zdjęciu poniżej:




Pozostałe kosmetyki z linii EMOLIENT LINUM, można obejrzeć TUTAJ.

Jeśli interesują Was inne dermokosmetyki Dermedic, zapraszam na stronę www.dermedic.pl



Komentarze

Popularne posty