Recenzja mineralnego Podkładu kryjącego Annabelle Minerals



Moja wrażliwa cera od jakiegoś czasu nie reagowała dobrze na drogeryjne podkłady. Po ostatnim "cudzie" (który dla niektórych z Was rzeczywiście może być cudem), czyli po podkładzie korygującym Bourjois 123 Perfect Foundation, nie mogłam dojść z nią do ładu. Chociaż nie byłam pewna, że to wina tego kosmetyku, postanowiłam go zupełnie odstawić i przejść na kosmetyki mineralne. Rozmyślałam nad kilkoma markami kosmetyków, aż ostatecznie zamówiłam testery podkładów Annabelle Minerals




Dlaczego zdecydowałam się na testery? Cena pełnowymiarowego podkładu nie jest bardzo wysoka, ale mając możliwość zamówienia 3 testerów, z których każdy kosztował zaledwie 7,50 zł, wybrałam wersję wypróbowania 3 różnych odcieni. Teraz już wiem, który jest dla mnie właściwy, a co najważniejsze, znalazłam podkład mineralny, który cudownie kryje i nie podrażnia mojej wrażliwej cery. Zaryzykuję nawet stwierdzeniem, że ją wyleczył.





Annabelle Minerals oferuje mnóstwo odcieni Podkładu kryjącego. Ja zamówiłam 3 z nich:
Natural Fairest
Golden Fairest
Beige Light

Tak jak podejrzewałam, środkowy, czyli Golden Fairest okazał się dla mnie zbyt złoty.  Beige Light nie jest zły, ale odrobinę pomarańczowy, za to Natural Fairest okazał się dla mnie idealny.


Poniżej możecie zobaczyć, jak każdy z nich prezentuje się w słoiczku, na kartce papieru i na dłoni. Jednak nie sugerujcie się tym, że są takie intensywne, ponieważ pokazana jest tutaj smuga podkładu. Na twarz nakładamy go cienką warstwą przy pomocy pędzla kabuki.






Największe wrażenie wywarł na mnie stopień krycia tych podkładów. Nie sądziłam, że podkład mineralny może aż tak dobrze kryć. Pudry są bardzo wydajne. Tester o wadze 1g starczył mi na ok. miesiąc codziennego stosowania. 4 g kosmetyku kosztują 30 zł, a za 50 zł można kupić aż 10 g podkładu. Co do błyszczenia się cery, to owszem pojawia się po 5-6 h, ale nie mocniej niż przy makijażu wykonanym fluidem i sypkim pudrem. Ciekawe jak w tym temacie sprawuje się Podkład matujący.



Poniżej jeszcze kilka ujęć skóry pokrytej podkładem Annabelle Minerals:










Komentarze

Popularne posty