DERMEDIC Emolient Linum Szampon do włosów chroniący skórę - na łuszczycę i AZS





Ponieważ moja córka jest alergiczką, do kąpieli i nawilżania skóry stosujemy emolienty. Chociaż ze skórą głowy nie było do tej pory większych problemów, ostatnio zauważyłam u niej także miejscową suchość skóry na głowie. 







Składniki aktywne Szamponu do włosów chroniącego skórę to:
Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Betaina, Polyquaternium-7, układ środków myjących i kondycjonujących włosy. Olej lniany i zawarte w nim Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe to tzw. emolienty, czyli składniki przywracające skórze właściwy poziom nawilżenia i natłuszczenia. Emolienty odbudowują płaszcz lipidowy, czyli dają skórze ochronę przed drażniącymi i alergizującymi czynnikami.






Jakie obawy towarzyszyły mi przed użyciem tego szamponu?

Bałam się, że po użyciu, włosy będą ciężkie, nasili się ich przetłuszczanie. Jak to ze mną bywa, sama także przetestowałam szampon DERMEDIC Emolient Linum. Jakie było moje zdziwienie, gdy włosy po umyciu były lekkie i puszyste. Ponieważ myję włosy codziennie, liczyłam się z tym, że po włosy będą bardziej przetłuszczone, niż zwykle... Tak się nie stało. 


Pojemność szamponu to 200 ml. Szampon w pierwszym zetknieciu z włosami daje wrażenie słabej wydajności, jednak po chwili porcja kosmetyku zamienia się w ogromną ilość piany. Szampon do włosów chroniący skórę nie szczypie w oczy i łagodzi uczucie swędzącej skóry. Polecam nie tylko dla dzieci, ale także dla wszystkich tych, którzy nie moga sobie dać rady ze skórą głowy, czyli na suchość, świąd, a nawet łupież.





Komentarze

Popularne posty