DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO Krem nawilżający o dogłębnym działaniu

Pora na recenzję kolejnego, chyba już ostatniego produktu z linii Hydrain3 Hialuro marki DERMEDIC. Dzięki temu, że w marcu zostałam ambasadorką marki, miałam przyjemność przetestować sporo dermokosmetyków. W testowaniu niektórych pomagała mi córka i mąż. Gdybym miała w tej chwili przedstawić małe podsumowanie, to męża zachwyciła linia Tolerans, a mnie linia Hydrain3 Hialuro. Pora na recenzję Kremu nawilżającego o dogłębnym działaniu







Krem przeznaczony jest do skór bardzo suchych i odwodnionych. Jest to produkt hypoalergiczny 
z zawartością wody termalnej i kwasu hialuronowego.



Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

Można go używać zarówno jako krem na dzień, jak i jako krem na noc. Za stosowaniem go jako kremu na noc przemawia SPF 15, ale osobiście wolę używać go na noc. Dlaczego? Przez jego konsystencję i warstewkę, jaką zostawia na powierzchni skóry. Niektórzy lubią taką warstewkę, nawet na dzień. Ja za nią nie przepadam.








Z dotychczas stosowanych kremów marki DERMEDIC, ten przypadł mi najmniej do gustu. Pewnie gdybym rozpoczęła testowanie od tego właśnie produktu, nie przeszkadzałaby mi ani konsystencja, ani to, że kosmetyk nie posiada dozownika... :)


Komu polecam DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO? Polecam go szczególnie osobom, które wcześniej nie stosowały dermokosmetyków i nie miały styczności z tą marką. Krem jest przystępny cenowo i rzeczywiście fajnie nawilża. Jednak po kremach  dozownikiem, a także  po świetnej konsystencji i działaniu Regenist, trudno jest mi "cofnąć się" do tego kremu :) . Tutaj macie link do recenzowanego kremu: (KLIK).

Komentarze

Popularne posty