Agata Wyszomirska "Tajemnice makijażu" - recenzja książki. Czy warto kupić?


O istnieniu książki dowiedziałam się przypadkowo, robiąc zakupy w internetowej księgarni. Miałam już w koszyku inną pozycję, ale rzucił mi się w oczy napis "Nowość". Sugerowana cena książki to 34,99 zł, ale miałam przyjemność zamówić ją w cenie 24,46 zł plus przesyłka 0 zł, ponieważ wybrałam opcję odbioru w kiosku. Ja swoją zamówiłam TUTAJ. Chyba pozycja rzeczywiście jest nowością.








Spis treści nie mówi nam za wiele, ale w środku znajdują się prawdziwe rarytasy. Miałam ciekawą minę podczas pierwszego przeglądania książki, bo nawet mój mąż się nią zainteresował i chciał obejrzeć :)

Agata Wyszomirska skondensowała w jednej, niezbyt wielkiej książce sporo wiadomości. Są to zarówno podstawy, jak i wiedza z zakresu analizy kolorystycznej, dobierania oprawek lub brwi do kształtu twarzy, aż po tzw. sztuczki wizażysty.








Niektóre zagadnienia poruszone w książce to:

  • przegląd pędzli i zastosowanie
  • dostosowanie kształtu brwi do kształtu twarzy
  • dobór kolorów cieni w zależności od koloru tęczówki
  • tuszowanie niedoskonałości
  • makijaż kobiety dojrzałej
  • makijaż ślubny
  • makijaż do szkoły

Książka jest wyposażona w przejrzyste, czytelne ilustracje i zdjęcia modelek. Czy warto ją kupić? Uważam, że warto, a zawarta w niej wiedza sprawia, że spokojnie mogłaby kosztować więcej.



Komentarze

Popularne posty