DERMEDIC Clinical Regenist Płyn micelarny

Jakiego typu kosmetyków używacie do demakijażu? Ja przeważnie sięgam po płyny micelarne. Mam już kilka ulubionych, ale... ciągle próbuję innych.
Za co kocham płyny micelarne? Przede wszystkim za łagodność, brak uczucia ściągania lub obciążenia skóry. Co mi w nich przeszkadza? Stopień, w jakim usuwają tusz z rzęs, a także wydajność - opakowanie płynu micelarnego starcza mi na kilka tygodni.

Dziś przybliżę Wam Płyn micelarny DERMEDIC Clinical Regenist. Płyn można nabyć w aptekach, także tych internetowych. Ja lubię wypatrywać promocji na dermokosmetyki tej marki w DOZ.pl. Jeśli macie w swoich miasta Super Pharm, tam również można nabyć te produkty w atrakcyjnych cenach.






Przedstawiałam Wam już dwa kremy DERMEDIC Clinical Regenist (KLIK). Dziś pora na płyn micelarny. Oprócz tego płynu, marka oferuje w wymienionej serii także mleczko do demakijażu.


Składniki aktywne płynu to: Kwas hialuronowy, Moisturizing Vegetal Micropatch, Aloe Vera Gel, Gliceryna.

Cechy płynu według producenta:

  • Skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia
  • Zwiększa syntezę kolagenu i elastyny
  • Nie narusza równowagi hydrolipidowej naskórka
  • Zapobiega przeznaskórkowej utracie wody (TEWL)
  • Nie pozostawia filmu na skórze 


Moja wrażenia po 2-tygodniowym stosowaniu Płynu micelarnego DERMEDIC Clinical Regenist są pozytywne. Płyn przypadł mi do gustu bardziej niż płyn z serii Hydrain3 Hialuro. Lepiej też usuwa tusz z rzęs.

Zapach kosmetyku jest zbliżony do zapachu kremów, jakie używałam.

Co do wydajności, jest ona standardowa. W 2 tygodnie zużyłam pół butelki, czyli jakieś 100 ml. Nie jest to dużo.

Cena tego płynu mogłaby być niższa. Jednak nie jest to płyn drogeryjny, a apteczny, więc nie kosztuje on 12 zł.

Skuteczność w usuwaniu makijażu jest bardzo dobra. Nawet nie narzekam na zmywanie tuszu do rzęs.

Link do strony producenta: http://www.dermedic.pl/produkty/74/48/plyn-micelarny.html

Komentarze

Popularne posty