Zamówienie w drogerii StrefaUrody.pl i KUPON RABATOWY 12% na wszystko


StrefaUrody.pl to dosyć nowa drogeria internetowa. Co ja wyróżnia spośród dziesiątek innych sklepów internetowych z kosmetykami?

Wydaje mi się, że wyróżnia ją asortyment, ponieważ drogeria ma w swoich zbiorach również kosmetyki polskich marek. Nie wiem jak Wy, ale ja mam problem ze znalezieniem w swoich mieście kosmetyków marek: Ingrid, Bell, Joko, Joanna, Virtual, Verona Laboratories lub Miraculum. Są miejsca, w których można coś dostać, ale jest to bardzo okrojony asortyment lub musiałabym wybrać się w podróż poza moje osiedle. W StrefieUrody.pl jest wszystko pod ręką. Drogeria oferuje także szeroki wybór akcesoriów marek Ingrid i Donegal, czyli grzebienie, sztuczne rzęsy, wałki do włosów, tarki, pilniki itp.



W moim zamówieniu znalazły się poniższe produkty:


  • Eveline Cosmetics dermapharm for girls LactaMED Żel do higieny intymnej -> (KLIK) w cenie 12,80 zł; Żel to raczej płyn. Jest dość wodnisty, wydajny i rzeczywiście delikatny.
  • Instituto Espanol Avena Krem naprawczy na suche partie ciała z wyciągiem z owsa -> (KLIK) w cenie 15,80 zł. Ten  krem do ciała to dla mnie zupełna nowość. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Opis: "Naprawczy krem z owsa skutecznie walczy z ekstremalnie suchymi łokciami,kolanami i piętami.Intensywna regeneracja jest wynikiem stężonego preparatu z gliceryną i owsem wzbogaconym o allantoinę. Zwiększa rezerwy wody w skórze aby wzmacniać naturalną barierę skóry. Reguluje złuszczanie się naskórka. Dba o Twoją skórę, nawilża, regeneruje, chroni, wygładza."
  • Ingrid Accessories Żyletki do omegi -> (KLIK) w cenie 4,15 zł. Żyletki jak żyletki. Cena atrakcyjna :)
  • Ingrid Accessories Tarka do pięt drewniana -> (KLIK) w cenie 6,15 zł. Tarka jest duża, solidna i dwustronna. Wygląda konkretnie i trudno uwierzyć, że kosztowała mniej niż 10 zł.
  • HIT Art Deco Baza pod cienie w promocyjnej cenie 19,90 zł -> (KLIK) Ten produkt zna chyba większość z Was. Nawet jeśli nie miałyście tej bazy, to prawdopodobnie słyszałyście o niej.
  • Joanna Oleje Świata Balsam 3w1 na suche miejsca z masłem pomarańczowym -> (KLIK) w cenie 5,38 zł. Balsam ma twardą konsystencję i posiada cudowny zapach pomarańczy. Jest polecany do stosowania na usta, łokcie i paznokcie. Składniki wiodące: Masło pomarańczowe, masło Shea i witamina E.



Tak wyglądało moje zamówienie:





Drogeria oferuje kosmetyki innych znanych marek, takich jak: Revlon, Art Deco, Rimmel, Astor, Max Factor, Orly, Gosh lub Bourjois. Można zamówić w niej zapachy, kosmetyki dla dzieci i akcesoria związane z higieną. StrefaUrody.pl ma też w swojej ofercie kosmetyki naturalne marek: Sylveco, Kropla Zdrowia, GoCranberry, Corine de farme.


Okres oczekiwania na zamówienie był krótki. Wybrałam opcję przesyłki do paczkomatu. Towar tani. Jakie mam uwagi? Właściwie jedną. Nie podoba mi się to, że każdy kolor konkretnego kosmetyku jest dostępny jako osobny produkt. Nie wiem czy mnie rozumiecie, ale wierzę, że tak ;)



Mam dla Was KOD RABATOWY 12% NA WSZYSTKO DLA WSZYSTKICH!!! 
Kod jest ważny do 8 marca 2015, także macie tydzień na to, aby z niego skorzystać. Dajcie znać, co wybrałyście i jak udały się zakupy.
Aby aktywować kod, trzeba wpisać w odpowiednie pole: DKEMILIA12

Komentarze

Popularne posty