Czym podkreślać brwi - Bell HYPOAllergenic HYPOALERGICZNY WOSK MODELUJĄCY BRWI

Gdy brwi są gęste i ciemne, wystarczy tylko regulacja. W przypadku jasnych włosków lub "prześwitów" w łuku, znaczny efekt da wypełnienie brwi jakimś kosmetykiem. Podkreślona brew będzie wydawała się bardziej gęsta i da lepszą oprawę dla oka.





Czym można samodzielnie podkreślać brwi?


W sprzedaży dostępne są specjalne maskary, woski, kredki i cienie. Ja preferuję cienie do brwi. Przy ostatnich zakupach w Rossmanie zauważyłam szafę moich ulubionych kosmetyków hypoalergicznych Bell. Doznałam lekkiego szoku, gdyż okazało się, że asortyment tej linii uległ poszerzeniu do kilkudziesięciu produktów... 

Przy takiej ilości ciężko było coś wybrać, ale kupiłam wosk do brwi i pomadkę do ust. Moją uwagę przykuły też cienie w sztyfcie i chociaż nie kupiłam żadnego, mogę powiedzieć, że są bardzo wytrzymałe. Wytrzymały na mojej dłoni 7 godzin i ok. 10 zabiegów mycia dłoni.... (Nie, nie mam natręctwa ;) Pracuję w gabinecie kosmetycznym, gdzie mycie rąk przed i po każdej klientce to minimum.) Wracając do cieni, oczywiście po myciu rąk wodą z mydłem, tekstura produktu zniknęła, ale pozostał kolor. 










Wosk jest dostępny w dwóch kolorach: 01- ciemnobrązowy i 02 - brązowy. Ja wybrałam ciemnobrązowy.

Jest to kosmetyk delikatnie barwiący, ale nie daje tak grubej warstwy jaką można namalować kredką. Dzięki woskowi sunie gładko po skórze. Uważam, że ten wosk w sztyfcie do świetna opcja na "szybkie brwi" i dla osób, które nie lubią lub nie potrafią się malować. Dlatego, że trudno zrobić sobie nim "krzywdę".







PRZED użyciem wosku Bell:



PO użyciu wosku:




Inny przykład (prawa a lewa brew):










Jak podoba Wam się efekt? :)



Komentarze

Popularne posty