INGLOT Freedom System Palette kasetki magnetyczne, czyli jak skompletować swój wymarzony zestaw kosmetyków



Jeżeli nie lubisz gotowych zestawień kolorystycznych, ponieważ wolisz samodzielnie dobierać i komponować ze sobą kolory, możesz nie być fanką gotowych paletek cieni. Być może wolisz kupować pojedyncze cienie, a jednocześnie masz świadomość, że nie jest to zbyt opłacalne. Sama mam niekiedy dylemat, gdy widzę ciekawy cień do powiek zestawiony z 3 innymi, których raczej używać nie będę. Rozwiązaniem są paletki magnetyczne, do których możesz dobrać to, co naprawdę chcesz.


INGLOT Freedom System Palette to system paletek magnetycznych, o różnych kształtach i rozmiarach. 

Na zdjęciu poniżej widoczna jest paletka na 5 cieni do powiek, błyszczyków lub pomadek. Paletka ma 17 cm długości i 5 cm szerokości. Każde okienko na pojedynczy produkt ma wymiar 2,8 x 3,2 cm. 








INGLOT oferuje wiele rozmiarów. Ja wybrałam kasetkę na 5 produktów (KLIK), ale w sprzedaży jest nawet taka na 40 produktów. Wszystkie dostępne kasetki magnetyczne możecie obejrzeć i zamówić TUTAJ.






Jestem zadowolona z zakupu, ponieważ mogę decydować co i kiedy kupuję. Minusem może być materiał, z którego są wykonane przykrywki, gdyż jest on dość "odciskolubny" ;) Przez co wygląda jak zaniedbany. Jednak nie wpływa to na komfort użytkowania.




Poniżej pełna kasetka: 





Pierwszy od góry to potrójny cień nr 134, za który zapłaciłam 19 zł. Tutaj znajdziecie go za 16 zł ----> KLIKNIJ







Komentarze

Popularne posty