Dermedic ANTIPERSP C Roll-on Antyperspirant 48h do skóry wrażliwej - najlepszy, także po depilacji

 Często jestem zachwycona kosmetykiem, który użyję  po raz pierwszy, ale w ciągu kolejnych dni i tygodni mój zapał do niego gaśnie. Tak się nie stało w tym przypadku. Po 2 miesiącach codziennego stosowania Dermedic ANTIPERSP C mogę powiedzieć, że nie chcę już innego.





Co mnie tak zachwyciło roll-onie Dermedic ANTIPERSP C? 

Pierwsza sprawa to jego skuteczność - już po pierwszym użyciu czułam, że chroni lepiej niż inne.


Kolejna zaleta to jego delikatna kremowa konsystencja i łagodny zapach. Kosmetyk pachnie, ale na tyle subtelnie, że nie utrudnia mi życia (nie lubię intensywnych zapachów).


Nie wiem czy jest to dla kogoś znaczące, ale ten antyperspirant ma także opóźniać konieczność depilacji

Czy tak było? Ciężko mi się wypowiedzieć w tej kwestii. Nie zauważyłam zbytniej różnicy, ale jego silne działanie antyperspirujące przy jednoczesnym zachowaniu delikatności mnie urzekło. Spokojnie można go użyć po depilacji.
Nie zamienię go na inny.... no chyba, że wypróbuję ANTIPERSP T od Dermedic. Jest to wersja dla skóry nadwrażliwej.


Podaję link do produktu: http://www.dermedic.pl/produkty/77/41/antyperspirant-48h.html

Komentarze

Popularne posty