Translate

wtorek, 26 stycznia 2016

Emotion Biżuteria Artystyczna - bransoletki na Twój wymiar





Emotion Biżuteria Artystyczna to moja marka, stworzona z zapału do łączenia kolorów i materiałów, z chęci tworzenia. Pierwsze bransoletki, które robiłam dla siebie powstały 3 lata temu. Ponieważ coraz więcej osób pytało mnie o możliwość zamówienia/odkupienia mojej biżuterii, postanowiłam spróbować na większą skalę.


Z czego tworzę biżuterię?
Głównie z rzemieni, ceramiki i różnego rodzaju koralików. Korzystam z metalowych i akrylowych półfabrykantów, także z pozłacanych zawieszek. W najbliższym czasie mam w planach wprowadzić także ofertę z koralikami Swarovskiego i elementami srebrnymi.


Jaka jest jakość produktów?
Staram się zaoferować najlepszy półfabrykant w danej grupie cenowej i zaproponować biżuterię dopasowaną specjalnie dla Ciebie (kolorystycznie i rozmiarowo) w przystępnej cenie.


Gdzie można kupić biżuterię Emotion?
Można ją zamówić za pośrednictwem maila: emotion.bizuteria@gmail.com, Facebooka i Istagrama. Staram się również coś wrzucać na Allegro. Moim marzeniem jest sklep internetowy, w którym będzie stała oferta.

Poniżej załączam linki:


Najwięcej zdjęć nowych prac wrzucam tu: 

Instagram





Poniżej kilka zdjęć moich prac:







































Na zdjęciach: Agata Chrośniak, Dagna Sidorowicz.
Makijaż: Emilia Świątek-Serwach
Zdjęcia: Wojciech Serwach